© Pguin Digital Sdn Bhd. All rights reserved
#1 Di Malaysia: Driving Business Growth
Dengan kombinasi proses perniagaan, Product +Marketing + Sales + Customer Services pada kos serendah RM3,000/ SEBULAN tanpa perlu HIRE, TRAIN, MOTIVATE, RETAIN
Anda hanya perlu menyediakan maklumat produk dan perniagaan anda sama ada perniagaan B2B atau B2C.
Team Pguin akan menguruskan strategi pemasaran untuk reach dan closing customer, serta membina hubungan yang kukuh. Ini termasuklah Go-To-Market Strategy sehingga mencapai Route To Market, Technical Support dan Reputation dan Branding yang efektif.
Kami ialah pasukan profesional yang bekerjasama dengan ProHariz untuk memberikan hasil yang luar biasa.
ProHariz merupakan seorang Senior Manager di Pguin Digital Sdn Bhd, sebuah pasukan yang terdiri daripada lebih 20 pakar dalam pembangunan laman web yang memberi tumpuan kepada penjualan serta melaksanakan strategi pemasaran atas talian yang merangkumi pelan strategi Go-To-Market, taktik Route to Market, sokongan teknikal, serta pengurusan reputasi dan jenama yang efektif.
SDi samping itu, ProHariz turut membantu lebih daripada 2000 pemilik perniagaan, pembekal stok, ejen, dan pengedar melalui blognya, dan mendapat banyak maklum balas positif daripada pelanggan.
Siapa yang perlu menggunakan servis PrimePath SME Growth Solution oleh Kumpulan Pakar Digital Marketing #1 Malaysia, ProHariz?
RM 5,000/month
RM 6,000/month
RM 10,000/month
RM 5,000/month
RM 6,000/month
RM 10,000/month
RM 5,000/month
RM 6,000/month
RM 10,000/month
RM 5,000/month
RM 7,500/month
RM 10,000/month
1. Setiap pakej tertakluk kepada kontrak selama 3, 6, atau 12 bulan bagi memastikan keputusan yang terbaik untuk perniagaan anda.
2. Kejayaan pakej sangat bergantung kepada kualiti dan kerelevanan maklumat yang diberikan oleh pelanggan.
3. Pakej asas tidak termasuk strategi pemasaran canggih seperti pengiklanan media sosial dan pemasaran pempengaruh.
4. Pakej premium dan eksklusif adalah termasuk sokongan teknikal, tetapi tahap sokongan adalah berbeza bergantung kepada pakej.
5. Sebarang perubahan yang dibuat kepada produk atau perkhidmatan pelanggan semasa tempoh kontrak mungkin akan mempengaruhi keberkesanan pakej.
6. Keputusan mungkin akan berbeza bergantung kepada industri dan tahap persaingan dalam pasaran.
7. Pakej eksklusif adalah termasuk pengurusan reputasi dan penjenamaan, tetapi keputusan adalah tidak dijamin.
8. Pelanggan perlu mengambil bahagian dalam proses dan memberikan maklum balas secara aktif bagi memastikan kejayaan pakej.
9. Penamatan awal kontrak mungkin akan mengakibatkan bayaran tambahan dan penalti.
10. Selepas bayaran dibuat, tidak akan ada bayaran balik.
© Pguin Digital Sdn Bhd. All rights reserved